Gorenje bijela tehnika


 

Gorenje - Samostojeći i ugradbeni aparati, program malih kućanskih pomagala.

 

Posjeti trgovinu

Skupina Gorenje je:

• Krovno društvo Gorenje d.d. te 47 društava od čega 33 u inozemstvu
• najveći slovenski neto izvoznik – izvozi 93 %;
• više od pedesetgodišnja tradicija na području proizvodnje i prodaje kućanskih aparata;
• jedan između osam najvećih proizvođača kućanskih aparata u Europi s 4 % tržnim udjelom;
• godišnja proizvodnja i prodaja preko 2,8 milijuna velikih kućanskih aparata;
• prodaja u više od 60 država svijeta;
• udjel prodaje pod vlastitim robnim znakom iznosi 75 %.

Djelatnost Skupine Gorenje razdijeljena je u pet divizija:

divizija kućanskih aparata koja uključuje proizvodnju i prodaju kućanskih aparata;
divizija unutrašnje opreme koja uključuje proizvodnju i prodaju kuhinjskog i kupaoničkog namještaja, sanitarne opreme i keramičkih pločica;
divizija toplinske i strojne opreme koja uključuje proizvodnju i prodaju grijača vode, alata i industrijske opreme;
divizija usluga koja uključuje trgovinu, inženjering, zastupstva, ugostiteljstvo, turizam i upravljanje nekretninama;
divizija energetike i zaštite okoliša koja uključuje postupanje s posebnim otpadom, odvoz i preradu mulja te izradu i prodaju opeke, stropnih nosača i pregrada.

Temeljna misija Gorenja je proizvodnja, izvođenje i trženje kvalitetnih, čovjeku i okolišu prihvatljivih proizvoda i usluga.


Skupina Gorenje ne djeluje s ciljem maksimiziranja krajnjeg poslovnog rezultata već s ciljem dugoročne uravnoteženosti poslovanja koje u dužem vremenskom razdoblju uravnotežuje očekivanja vlasnika, zaposlenika, poslovnih partnera i okružja (poslovnog, političkog i socijalnog).

Pri realizaciji misije proizvodnje, izvođenja i trženja kvalitetnih, čovjeku prihvatljivih proizvoda i usluga, ostvaruje:

• vrednote dugoročnog stvaranja vrijednosti vlasnicima,
• njegovanje odnosa s potrošačima i poslovnim parterima, skrbi za zaposlene, za njihovo znanje, za očuvanje i jačanje pripadnosti Gorenju,
• za razvijanje korporacijskog identiteta i robnog znaka Gorenje i
• poticanje ekološke svijesti suradnika i okružja svojeg djelovanja.

Vizija

Društva iz Skupine Gorenje su se tijekom povijesti razvoja poslovnog sustava susretala sa brojnim radnim izazovima pred koje ih je postavljalo poslovno okružje; s potrebom da se dinamično razvijaju i dostižu razvojni korak konkurencije, s potrebom aktivnog praćenja i fleksibilne prilagodbe promjenama u poslovnom okružju, s potrebom sadržajne (područne) segmentacije svojeg poslovanja. Nabrojane osnovne radne izazove iz proteklog razdoblja, sadašnjeg vremena i budućnosti je krovno društvo i Skupina Gorenje objedinila u viziji strateškog plana:

" Želimo biti poslovno fleksibilan i upravljiv sustav u svim područjima svojeg djelovanja."

Strategija poslovne fleksibilnosti društava Skupine Gorenje je zahtijevala neprestano praćenje promjena u poslovnom okružju, ocjenjivanje vlastitih mogućnosti prilagođavanja promjenama, stvaranje uvjeta za prilagodbe i uvođenje prilagodbenih promjena. Opisani procesi odvijali su se na svim razinama djelovanja društava i skupine kao cjeline; na razini izlaganja poslovnih aktivnosti, na razini tehnika i tehnologija proizvodnje proizvoda ili izvođenja usluga, na razini kupaca, dobavljača, zaposlenih…

Skupina Gorenje je vrlo jasno odredila temeljna strateška usmjerenja i strategije, što je bilo moguće napraviti prije svega zbog jasnoće ciljeva njenog djelovanja. S modelom strateški usmjerenog poslovnog sustava odredila je kao osnovni cilj:

• povećavanje vrijednosti vlasnicima - strategiju rasta prihoda i dobitka te strategiju rasta troškovne učinkovitosti,
• odličnosti pri poslovanju s kupcima i u odnosima s ostalim poslovnim partnerima – strategiju diferencijacije na različnim razinama (na razini izložaka i na razini kupaca te ostalih poslovnih partnera),
• odličnosti pri svladavanju unutarnjih poslovnih procesa – strategiju optimiranja poslovnih procesa, nadzora nad njima, optimiranja lanca vrijednosti i inovacijskog razvoja te
• ostvarenje modela učenja i rasta poslovnog sustava – strategiju razvoja i učvršćivanja korporacijske kulture, razvoja sustava nagrađivanja, ostvarenja modela upravljanja znanja i osiguranja autonomnosti zaposlenika.


Nabrojeni osnovni ciljevi i iz njih proizlazeća strateška usmjerenja sa strategijama su put, alat i ključ za postizanje ciljeva dugoročnog uravnoteženog djelovanja pojedinačnih društava skupine Gorenje i skupine kao cjeline koja je kakvoćom svojeg poslovanja u 2003. godini pokazala da drži korak sa strategijama strateškog plana i da su njezini ciljevi do 2006. godine za krovno društvo i skupinu Gorenje ostvarivi.

Gorenje sa svojom pretežitom djelatnošću posluje u branši koja je snažno globalizirana i koja bilježi niske stope rasta. Sve to uvjetuje potrebu za neprestanim poboljšavanjem konkurentske sposobnosti u zreloj i globaliziranoj branši. Gorenje ima u tim tržišnim prilikama neke prednosti:

• Tradicija proizvodnje kućanskih aparata;
• Aktivni na međunarodnim tržištima;
• Dobra suradnja s ključnim kupcima;
• Dobro izgrađena prodajna i postprodajna mreža u Europi;
• Dobro pozicionirani robni znak na ključnim tržištima;
• Moderni oblik, dobar odnos između kakvoće i cijene;
• Fleksibilnost i sposobnost brzog odziva;
• Pripadnost zaposlenika i dobar stručno osposobljen kadar.

 

Perilica i sušilica rublja Gorenje Premium Touch, čiji je izgled dizajniran u Dizajnerdskom centru u Gorenju, nagrađena je s jednom od najprestižnijih nagrada za dizajn, Red Dot Design Award, koju organizira Design Centrum Nordrhein Westfalen iz Essena u Njemačkoj, i prihvaćena u međunarodnu skupinu najboljih u kategoriji dizajna proizvoda u 2005. godini. U proteklih pedeset godina dodjeljivanja prestižnog priznanja Red Dot Design Award, Gorenje je prva kompanija iz Slovenije nagrađena s crvenom točkom (red dot).
Nagrada za dizajn Red Dot Design Award je prestižno priznanje koje smješta Gorenje među najbolje od najboljih što se tiče međunarodnog dizajna. Odluka međunarodnog stručnog žirija da nagradi Gorenje priznatom crvenom točkom predstavlja priznanje za visokokvalitetni rad u Dizajnerskom centru Gorenja.

 

 

Za online kupnju ili uvid u cijene pojedinih proizvoda posjetite naš Web Shop


online web shop